GY.I.K.
Az árak láthatóak, de a megrendeléshez regisztráció, bejelentkezés szükséges.
Az árak nettóban és bruttóban vannak feltüntetve!
-
Regisztráció menete:
A „Fiókom” menüpont alatt kérem válassza a „Regisztráció”-t: https://www.hidraulikalap.hu/index.php?route=account/register
Itt a következő adatok szükségesek:
- érvényes e-mail cím megadása
- jelszó megadása
- jelszó ismételt megadása
Eldöntheti, hogy a közeljövőben szeretne-e hírlevelet kapni.
Jelölje be, hogy „nem vagyok robot”.
Fogadja el az Általános szerződési feltételeket. -
Mit tegyek ha nem fogadja el az e-mail címemet, az alábbi üzenet jelenik meg:
„Ezzel az e-mail címmel már regisztráltak!”
Ez akkor fordulhat elő, ha Ön korábban már kapcsolatban állt velünk, és megadta az email címét.
Ebben az esetben a következőt kell tennie:
Kérem kattintson a „bejelentkezés”-re és az „elfelejtett jelszó”-ra (https://www.hidraulikalap.hu/index.php?route=account/forgotten).
Itt írja be az e-mail címét. A rendszer egy linket küld az e-mail címére, amire ha rákattint megadhatja az új jelszavát.
Ha Ön rendelkezik cégünknél egyedi kedvezménnyel, akkor a bejelentkezést követően a kedvezményes árat fogja látni a termékeknél!
-
Bejelentkezés után mire vagyok jogosult:
- Saját fiókban jelszó változtatásra
- Számlázási és szállítási cím/ek megadására
- Korábbi rendeléseinek nyomon követésére
- Korábban leadott rendelésből újra rendelhet
-
Hogyan tudok bejelentkezni?
E-mail címével és a korábban megadott jelszó beírásával. Ha nem emlékszik a jelszóra, kérhet másikat.
-
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A kiszállításnak díja van. Ez az összeg függ a megrendelt termék súlyától és méretétől. Részletesen a szállítási információkban olvashat: https://www.hidraulikalap.hu/szallitasi-informaciok.
-
Milyen módon tudom a megrendelt termékeket kifizetni?
- Készpénzben
- Előre utalással
- Utánvét (futáros kiszállítás esetén)
- Átutalás (Kizárólag szerződött ügyfeleinknek van erre lehetősége)
- Bankkártyával (kizárólag személyesen üzletünkben van rá lehetősége)
-
Mi a teendő ha elfelejtettem a jelszavamat?
Jelszó emlékeztető kérhető a shopból.
-
Tudok-e a weboldalon bankkártyával fizetni?
Egyenlőre még nincs rá lehetőség.
-
Mikor vehetőek át a megrendelt termékek?
- A "Készleten" jelzéssel ellátott termékek azonnal elérhetők, ha munkanapon 12:00-ig megrendelte, és kiszállítást választotta, akkor a következő munkanapra várható a kiszállítás
- A "Hívjon" jelzéssel ellátott termékek esetében előrendelhető, melyről ügyfélszolgálatunk tájékoztatót küld a várható kiszállításról.
-
Az általam keresett termék nem található a webáruházban, tudnak rendelni?
Igen, kérem vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Raktárkészletünk és termékpalettánk töredéke van még feltöltve a webáruházba, előfordulhat hogy készleten van az Ön által keresett termék.
-
Nekem egyedi kedvezményem van, a weben a szerződésben meghatározott árakat látom?
Az egyedi kedvezményes árak csak bejelentkezés után érhető el.
-
Viszonteladó vagyok, kaphatok-e kedvezményes árat?
Igen, kérem vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A viszonteladói státusz igazolására szükségünk lesz az "alapító okirat" és az "aláírási címpéldány" másolatára.
-
Több telephellyel rendelkezek, adhatok meg eltérő címet a számlázási címtől?
Igen, Önnek lehetősége van az alapértelmezett címen kívül, több címet is rögzíteni a „Fiókom” felületen. Így a vásárlás végén elég csak kiválasztani a címlistából.