Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket / vásárlóinkat, hogy webáruházunk fejlesztése miatt a vásárlási lehetőség szünetel.
Aktuális árainkról érdeklődjön elérhetőségeinken.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.

GY.I.K.

Az árak láthatóak, de a megrendeléshez regisztráció, bejelentkezés szükséges.

Az árak nettóban és bruttóban vannak feltüntetve!

  1. Regisztráció menete:

    A „Fiókom” menüpont alatt kérem válassza a „Regisztráció”-t: https://www.hidraulikalap.hu/index.php?route=account/register

    Itt a következő adatok szükségesek:

    • érvényes e-mail cím megadása
    • jelszó megadása
    • jelszó ismételt megadása

    Eldöntheti, hogy a közeljövőben szeretne-e hírlevelet kapni.
    Jelölje be, hogy „nem vagyok robot”.
    Fogadja el az Általános szerződési feltételeket.

  2. Mit tegyek ha nem fogadja el az e-mail címemet, az alábbi üzenet jelenik meg:

    „Ezzel az e-mail címmel már regisztráltak!”

    Ez akkor fordulhat elő, ha Ön korábban már kapcsolatban állt velünk, és megadta az email címét.

    Ebben az esetben a következőt kell tennie:

    Kérem kattintson a „bejelentkezés”-re és az „elfelejtett jelszó”-ra (https://www.hidraulikalap.hu/index.php?route=account/forgotten).

    Itt írja be az e-mail címét. A rendszer egy linket küld az e-mail címére, amire ha rákattint megadhatja az új jelszavát.

    Ha Ön rendelkezik cégünknél egyedi kedvezménnyel, akkor a bejelentkezést követően a kedvezményes árat fogja látni a termékeknél!

  3. Bejelentkezés után mire vagyok jogosult:
    • Saját fiókban jelszó változtatásra
    • Számlázási és szállítási cím/ek megadására
    • Korábbi rendeléseinek nyomon követésére
    • Korábban leadott rendelésből újra rendelhet
  4. Hogyan tudok bejelentkezni?

    E-mail címével és a korábban megadott jelszó beírásával. Ha nem emlékszik a jelszóra, kérhet másikat.

  5.  Mennyibe kerül a kiszállítás?

    A kiszállításnak díja van. Ez az összeg függ a megrendelt termék súlyától és méretétől. Részletesen a szállítási információkban olvashat: https://www.hidraulikalap.hu/szallitasi-informaciok.

  6. Milyen módon tudom a megrendelt termékeket kifizetni?
    • Készpénzben
    • Előre utalással
    • Utánvét (futáros kiszállítás esetén)
    • Átutalás (Kizárólag szerződött ügyfeleinknek van erre lehetősége)
    • Bankkártyával (kizárólag személyesen üzletünkben van rá lehetősége)
  7. Mi a teendő ha elfelejtettem a jelszavamat?

    Jelszó emlékeztető kérhető a shopból.

  8. Tudok-e a weboldalon bankkártyával fizetni?

    Egyenlőre még nincs rá lehetőség.

  9. Mikor vehetőek át a megrendelt termékek?
    • A "Készleten" jelzéssel ellátott termékek azonnal elérhetők, ha munkanapon 12:00-ig megrendelte, és kiszállítást választotta, akkor a következő munkanapra várható a kiszállítás
    • A "Hívjon" jelzéssel ellátott termékek esetében előrendelhető, melyről ügyfélszolgálatunk tájékoztatót küld a várható kiszállításról.
  10. Az általam keresett termék nem található a webáruházban, tudnak rendelni?

    Igen, kérem vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Raktárkészletünk és termékpalettánk töredéke van még feltöltve a webáruházba, előfordulhat hogy készleten van az Ön által keresett termék.

  11. Nekem egyedi kedvezményem van, a weben a szerződésben meghatározott árakat látom?

    Az egyedi kedvezményes árak csak bejelentkezés után érhető el.

  12. Viszonteladó vagyok, kaphatok-e kedvezményes árat?

    Igen, kérem vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A viszonteladói státusz igazolására szükségünk lesz az "alapító okirat" és az "aláírási címpéldány" másolatára.

  13. Több telephellyel rendelkezek, adhatok meg eltérő címet a számlázási címtől?

    Igen, Önnek lehetősége van az alapértelmezett címen kívül, több címet is rögzíteni a „Fiókom” felületen. Így a vásárlás végén elég csak kiválasztani a címlistából.

Ginop támogatás tábla